Dela nyhet
Arbetsschema för Vikingacupen den 6 juni
4 maj, 08:17 0 kommentarer
Hejsan fotbollsföräldrar!
Jag (Hilmas mamma) och Linus Broaar (Leahs pappa) sitter med i projektgruppen för Vikingacupen som representanter för vårt lag. Vårt lag kommer vara ansvariga för städningen under cupen den 6 juni. Det är just nu över 20 lag anmälda och vi tar höjd för att det kan nå maxtaket som är 50 lag. Så det kommer behövas städas både under dagen och efter cupen. Här vill jag trycka på att det är viktigt att de som har städpass under dagen gör sitt jobb då det annars blir väldigt tufft för slutstädningen. Ligger ett skräp bredvid en full papperskorg så blir det lätt snabbt fler. Därför är det viktigt att vi ser efter området kontinuerligt under hela dagen och håller snyggt.
Schemat ser ut såhär:
Vikingacupen 2022 | |
Förberedelser, totalt 6 pers | Ansvarig |
Resa tält kl 7-8 (4 pers) | Ronja, Leah, Sigrid, Hilma |
Markera lägerplatser, plocka fram bollar kl 8-9 (2 pers) | Hilma, Sigrid |
Städning, totalt 8 pers | |
Städning 1 kl 10-12 (2pers) Tömma papperskorgar Hålla rent samt fylla på papper på bajamajorna Hålla efter i omklädningsrum samt klubbhus under dagen |
Elsa, Meja |
Städning 2 kl 12-14 (2pers) Tömma papperskorgar Hålla rent samt fylla på papper på bajamajorna Hålla efter i omklädningsrum samt klubbhus under dagen |
Leah, Linn |
Städning 3 kl 14-15 plus slutstäd (4pers) Tömma papperskorgar Hålla rent samt fylla på papper på bajamajorna Hålla efter i omklädningsrum samt klubbhus under dagen Mot dagens slut städa omklädningsrum och klubbhus. Skura och städa ordentligt Åka till återvinningen med skräp som blivit under dagen. (tänk på att kolla över skräppåsar och sortera så gott det går) |
Siri, Iris L, Iris G, Hilma |
Kan ni inte den tid ni fått tilldelad så byt med någon annan. Är det frågor under dagen så planerar jag att vara på plats hela dagen och nås då på 073-9477777. Är det frågor inför så finns även mail helene.dalenius@gmail.com.
Mvh Helene
Kommentarer